Thursday 10 November 2016

Basic H2

PETUA LAMA GANTI BARU

Sejak terbeli Basic H2 untuk memcuci kesan'karat' pada puting botol susu anak, pelbagai lagi ujikaji lain dibuat untuk menyokong teori 1001 kegunaan Basic H2. Dan setiap hasil yang berkesan terus saya 'patent'kan sebagai petua moden untuk diwariskan pada anak cucu saya.

Antaranya petua moden titisan Basic H2 pada Beberapa liter air:

1. Merendam sayuran dan buahan dibeli dari pasar untuk menghilangkan segala macam bahan kimia / racun serangga

2. Merendam ikan dan daging bagi menghilangkan bahan kimia membekukan/mengekalkan 'kecantikpandangan' ikan dan daging

3. Melumurkan terus pada tangan untul menanggalkan getah buah nangka, kesan cili dan dakwat marker pen

4. Titiskan pada tempat terkena gula-gula getah yang gegil nak tanggal

5. Basahkan kain pada air campuran Basic H2 untuk dilapkan pada rambut, dada atau belakang badan anak atau diri yg demam

Masih ada 995 petua lain yg saya belum cuba lagi.

Mungkin anda boleh bantu saya buat ujikaji sekali. Bahan 100% organik. Sekali pakai, memang tak boleh tinggal 😊😊😊

Wassup saya kalau nk cuba ya.
--------------------------
Syed Ismail
019 2752749

#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect
#supershakleeman
#9gemilang

No comments:

Post a Comment