Tuesday 8 November 2016

Bisness part-time dengan Shaklee

Assalamualaikum.

Kali ni saya nak berkongsi kerja part time dengan Shaklee.

Sambil2 pakai sendiri untuk kesihatan diri, anak istri dan keluarga, berkongsi kebaikan dan keberkesanan suplimen Shaklee  dengan anda semua boleh mendatangkan sumber pendapatan pasif pada saya.

WHY???

Kerana Faktor WHY saya banyak:

1. Kos sara hidup yang meningkat pantas berbanding peningkatan gaji
2.  Anak2 yg makin bertambah dan membesar
3. Persediaan untuk tahun2 mendatang yg mencabar
4. Pinjaman PTPTN
5. Pinjaman rumah
6. Pinjaman kereta

Dengan Shaklee + kerja keras + IzinNya, saya berharap hanya dalam masa 6 bulan lg (dalam Shaklee), saya akan bertukar status dari level Independent Distributor kepada level Master, apa yang saya akan dapat? InsyaAllah bonus dalam 5 hampir 6 angka pasti dalam tangan dan kesihatan yang baik asbab suplimen Shaklee.

Tak percaya??? Hahaha

Camni la. Ni contoh. Pada yang pagi2 p kerja, selalu nampak tak satu kreta agak mewah, pemandunya masih muda belia, bawak istri dan 2 anak kecil p kdai makan, lepak2 minum dgn keluarga. Pastu sambung membeli belah. Relax je. Xdeknye kalut pergi kerja pagi2 buta, blik lepas maghrib.

Lg 1 contoh. Staff bawahan kita. Masuk 8.30pg, blik sharp pukul 5.30. Tp mampu bawak family pergi beriadah tiap hujung minggu, 6 bulan skali keluar negara melancong, padahal gaji rendah dari kita.

Kenapa ya. Anak org kaya kot.

Mungkin 10 peratus shj. Selebihnya, mereka golongan peniaga sepenuh masa dengan menggunakan peluang langit terbuka seperti media sosial. Bisness tetap jalan walau:

- Tengah berjoging pagi isnin
- Tengah parking kereta tepi pantai Morib petang selasa
- Tengah snorkeling kat pulau perhentian tgh hari rabu

Kita, hujung bulan lepas gaji baru ada duit + masa nak blik kmpung jenguk keluarga (saya juga masih di tahap ini pada saat ini)

Pada yang berminat untuk tukar cara hidup kita pada yang levih baik dengan manfaat bisnes Shaklee, boleh terus wassup saya.

Takkan nk tunggu jiran sbelah rumah nak ubah kita kan 😊😊😊
-----------------------
Syed Ismail
019 2752749

#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect
#supershakleeman
#suplimencegahdiabetes
#9gemilang


No comments:

Post a Comment