Tuesday 6 December 2016

Kedai Shaklee untuk Bisnes Online Shaklee Saya

Assalamualaikum semua. Semoga sentiasa gembira bersama semua ahli keluarga tersayang dan sihat sentiasa. Topik untuk hari ini berkenaan dengan kedai Shaklee untuk bisnes online Shaklee saya. Kenapa saya lebih berminat dengan bisnes online berbanding bisnes offline? Apa kelebihan online berbanding offline.

Untuk pemahaman asas, bisnes online merujuk kepada perniagaan yang dilakukan secara dalam talian di mana ia melibatkan penggunaan internet sebagai medium perantaraan diantara penjual dan pembeli. Manakala bisnes offline lebih merujuk kepada perniagaan secara konvensional di mana ia melibatkan ia pertemuan diantara penjual dan pembeli secara bersemuka. Ini hanyalah definasi ringkas sebagai pemahaman asas kita. Cuma kali ini saya hanya akan ceritakan 5 kelebihan utama bisnes online.

1. Kos - Hanya memerlukan sebuah telefon pintar dan talian internet. Dua alatan ini boleh dikatakan sebagai alatan asas dan wajib ada untuk memulakan bisnes online.

ww.shaklee2u.com

2. Waktu operasi - Anda boleh buka maksimum 24 jam 7 hari seminggu. Pada yang baru bermula atau lakukan secara sambilan, anda boleh set waktu yang bersesuaian.

3. Risiko - Risiko adalah lebih rendah berbanding perniagaan offline. Anda mungkin perlu keluarkan modal untuk penggunaan tapak website anda. Pada yang baru bermula, boleh gunakan blog percuma sebelum berpindah pada tapak website yang lebih stabil.

4. Bebas untuk waktu dan lokasi - Anda boleh melakukan hampir semua urusan perniagaan pada bila-bila masa dan dimana-mana.

5. Potensi tembusi pasaran global - Bisnes online mempunyai paratusan tinggi untuk tembusi pasaran global. Anda hanya perlu dapatkan teknik yang betul dan tepat, tanpa melibatkan kos dan risiko yang tinggi.

Pada yang baru terfikir untuk memulakan bisnes online dan berminat pada bidang kesihatan dan kecantikan, boleh terus hubungi saya. Anda hanya perlukan modal sebanyak RM69 sebagai pembayaran yuran keahlian. Ilmu berkenaan dengan bisnes online akan saya kongsikan.

Sekian perkongsian saya hari ini.

Terima kasih.

SYED ISMAIL
0192752749



No comments:

Post a Comment