Tuesday 6 December 2016

Bonus Shaklee : Kenapa saya perlu buat bisnes Shaklee sampai berjaya



Assalamualaikum Semua. Semoga sentiasa sihat sentiasa dan gembira bersama semua ahli keluarga tersayang. Sebut sahaja bonus, lebih-lebih lagi pada hujung tahun memang teruja. Mestila kan. Dah tak lama lagi, anak-anak akan kembali bersekolah. Persediaan persekolahan memang memerlukan banyak modal.

Pada yang sentiasa bersedia, mungkin 3 atau 4 bulan lepas sudah membuat simpanan. Banyak juga tu nak pakai. Lebih-lebih jika anak-anak 'berjaya' masuk ke semua peringkat persekolahan, Menengah, Rendah dan Tadika. Lagi haru. Tapi memandangkan semua ini merupakan tanggungjawab dan 'pelaburan' untuk masa depan anak-anak, pasti akan cari jalan untuk memudahkan urusan mereka.

Pendidikan anak-anak menjadi antara sebab utama kenapa saya perlu buat bisnes Shaklee sampai berjaya. Fleksibiliti dalam perniagaan ini memang menguntungkan. Dengan penggunaan portal Shaklee2u yang amat membantu dalam pengurusan maklumat asas perniagaan, pembelian sehinggalah penghantaran produk terus ke pintu pagar pengguna membolehkan saya untuk tumpukan terus pada langkah-langkah pengembangan perniagaan. Dengan kemudahan penggunaan pelbagai medium media sosial membuatkan saya sentiasa ada masa untuk teruskan tugasan hakiki sebagai pekerja, suami dan ayah seperti biasa.

Bonus bulan pertama saya hanya RM76.80 dan bulan kedua adalah sebanyak RM215.33. Hanya 2 bulan sahaja, bonus sambilan bisnes Shaklee saya sudah capai 3 angka untuk bisnes saya. Bisnes pertama tau, bukan bisnes yang ke empat atau kesepuluh. Alhamdulillah. Itu hanya dari bonus bulanan sahaja. Ada lagi 'bonus2' tersembungi yang anda tak sangka.

Dan apa yang saya lebih pentingkan, sambil berbisnes, saya mampu untuk menjaga kesihatan seluruh ahli keluarga dengan bahan sumber semulajadi tang terbukti berkesan.

Anda berminat untuk menambah pendapatan bulanan tanpa menukar secara drastik gaya kehidupan semasa, boleh hubungi saya.

Sekian, terima kasih.
================
Syed Ismai
192752749

#tsunamishaklee
#superstarsshaklee
#supershakleeman
#9gemilang

No comments:

Post a Comment