Thursday 1 December 2016

7 Kelebihan Beli Shaklee dengan Daftar Ahli Shaklee Dengan Saya Dari Group SuperStarShaklee


Assalamualaikum semua. Saya dan anda semua pasti suka apa yang lebih-lebih bukan. Haha. Kali ini saya kongsikan 7 kelebihan beli Shaklee dengan daftar ahli Shaklee dengan saya dari Group SuperStarShaklee. Apa yang terlebih sangat tu.

"We gonna make you an offer you can't refuse". Hampir sama seperti yang Don Vito Corleone cakap dalam filem "youknowthatmovie". Hahaha

1. Pengalaman Selama 20 Tahun
Pengasas SuperStarShaklee a.k.a Mami telah menggunakan suplimen Shaklee hampir 20 tahun dan Alhamdulillah, telah menerima kesan baik pengambilan sepanjang 20 tahun ini. Disebabkan itu, beliau panjangkan penggunaan kepada seluruh ahli keluarga. Alhamdulillah. Bukan 2 minggu, 2 bulan atau 2 tahun ya, 20 tahun. Alhamdulillah, dengan izinNya.

2. Akses Kepada Pakar Nutritionist Shaklee
Group SuperStarShaklee mempunyai kelebihan untuk terus berurusan dengan pakar Nutritionist Shaklee tanpa melalui sebarang protokol yang memakan masa. Kenapa ia penting? jika anda atau pengguna Shaklee yang berurusan dengan anda memerlukan sebarang maklumat pantas berkenaan dengan pengambilan suplimen yang bersesuaian atau sebarang "kesan penyembuhan", InsyaALLAH SuperStarShaklee mampu berikan. "Maklumat pantas". Betul. Itu kata kuncinya.

3. Informasi Pantas, Tepat dan Betul
SuperStarShaklee dapat memberikan informasi yang pantas, tepat dan betul kepada semua pengguna atau ahli yang berdaftar dengan kami kerana sebahagian ahli SuperStarShaklee telah dan kerap menghadiri latihan dan seminar dibawah kendalian Nutritionist Shaklee. Ilmu asas dan maklumat terkini dari semasa ke semasa amat penting kerana pengambilan suplimen melibatkan kesihatan anda atau pengguna yang berurusan dengan anda. Ia melibatkan risiko kesihatan. Bidang ini bukan bidang yang boleh dijalankan secara sambil lewa.

4. Kelebihan dalam urusan Cash On Delivery (COD) 
Ahli SuperStarShaklee terdapat hampir di kesemua negeri-negeri di Malaysia cuma tertumpu di bandar-bandar besar. Mungkin anda akan melengkapkan 'kewujudan' kami di seluruh Malaysia. Urusan COD antara medium yang terbaik kerana kita lebih mudah berinteraksi secara "face-to-face" dengan pengguna selain mengelakkan sebarang kesilapan dalam penyampaian maklumat. Betul. kata kuncinya "Penyampaian Maklumat".

5. Kelebihan Poslaju Seluruh Malaysia
Sebelum adanya perkhidmatan penghantaran terus oleh pihak Shaklee, kami berpengalaman untuk membuat penghantaran poslaju menggunakan beberapa medium penghantaran lain yang bersesuaian dengan pengguna berdasarkan kepada kos, lokasi dan juga masa. Banyak perkara dalam urusan logistik yang kita langsung tidak jangkakan boleh berlaku. Ia pernah berlaku kepada kami, dan kami ada penyelesaiannya disebabkan kami belajar dari kesilapan lalu. bukan setakat dalam Malaysia sahaja ya, kami ada pengalaman untuk penghantaran ke luar negara. Mungkin perkara ini anda boleh belajar sendiri dari semasa ke semasa tetapi, masa "pengguna" untuk menunggu kiriman dari anda perlu utamakan. Ya, kami boleh bantu anda sepantas yang mungkin.

6. Aktif dan Sentiasa Up To Date
Group SuperStarShakle boleh dikatakan sering berkomunikasi hampir 18 jam sehari atau mungkin lebih dari itu menggunakan pelbagai medium komunikasi. Sebarang informasi terkini dari pihak Shaklee atau Nutritionist Shaklee akan sampai terus kepada semua ahli. Maklumat adalah perkara yang paling penting untuk memastikan anda atau pengguna melalui anda menggunakan suplimen Shaklee tepat dan berkesan. Oleh itu, maklumat perlu disebarkan sepantas yang mungkin.

7. Terpantas, 7 bulan sahaja untuk menjadi Master Coordinator Shaklee.
Terkejut? Ya, saya sendiri masih lagi terkejut. selepas naik rank kepada Supervisor Shaklee, beliau hanya memerlukan 7 bulan sahaja untuk naik terus ke ranking yang tertinggi iaitu Master Coordinator Shaklee. Tak percaya? sila klik disini untuk capaian ke Majalah Shaklee Today Special Edition 2014, muka surat 28 hingga 30.

Di atas adalah 7 kelebihan beli Shaklee dengan daftar ahli shaklee dengan saya dari Group SuperStarShaklee. Kenapa saya lebih kerap menggunakan kata ganti 'kami' dari 'saya'? Kerana kita akan bergerak dalam satu kumpulan. Susah dan senang bersama-sama. Buat sama-sama lagi mudah bukan.

Inilah 7 kelebihan kami mampu tawarkan. "An offer that you can't refuse".

Jangan tunggu lama-lama ya. Harga minyak petrol mungkin turun bulan ini, tapi tak semestinya akan kekal atau turun lagi pada bulan-bulan mendatang.

Sekian, terima kasih kerana sudi membaca sehingga habis.
===============
Syed Ismail
019-2752749

#superstarshaklee
#supershakleeman
#tsunamishaklee
#9gemilang
===============

No comments:

Post a Comment